Vejret

Velkommen til Havnsø Sejlklub

Havnsø Sejlklub er en klub for sejlere og kajakroere  og alle, som har lyst til at deltage i fællesskabet omkring havnen og havet omkring os. Vore aktiviteter spænder fra optimist til pensionist.
Klubben er fra 1971 og har den smukkeste udsigt over havn og hav i Havnsø. Sejlklubbens hyggelige gule klubhus danner rammen om et særdeles aktivt og hyggeligt sejlermiljø.
Vi er et par hundrede medlemmer med mange forskellige interesser for sejlads. Vi har ungdomsafdeling med sejlads i optimistjoller, Zoom 8 og Fevajoller. Vi har en tursejlerafdeling for de, der ønsker hyggesejlads i fællesskab. En kapsejladsafdeling med traditionelle ondsdagsmatcher og en afdeling for havkajaksport. Også kajakafdelingen tilbyder kajakskole for nybegyndere.

Har du lyst til at blive en del af dette, har du lyst til at sejle eller lære mere om sejlads, er du altid velkommen i klubhuset eller på havnen, hvor medlemmer af klubben gerne beretter om mulighederne og fordelene ved et medlemskab.

Havnevej 11, Havnsø, 4591 Følenslev
sponsor