Vil du sejle kapsejlads?

Hvis du har en sejlbåd, kan du også sejle kapsejlads! Alle både kan deltage, og vi sejler efter handicap i to bådstørrelser, således at både, som ikke er lige store, kan konkurrere på retfærdigvis. Havnsø Sejlklubs Kølbådsafdeling afvikler kapsejlads hver onsdag sommeren igennem. Hvis du skulle have lyst til at være med, så mød op ved annekset på vestmolen en onsdag kl. 18.00 (undtagen i juli måned). Efter hver onsdagsmatch, mødes alle deltagere i klubhuset, hvor resultater, information, m.m. bliver meddelt. I klubhuset kan du købe pølser m. brød og sodavand eller øl til klubbens sædvanlige lave priser.

Det er en hurtig og god måde at blive en erfaren sejler på, hvis du er nybegynder. Vi skal nok hjælpe dig med reglerne i begyndelsen.