SailGP til København

19-08-2022, kl. 09:00 - 19:00

Hej Sejlklub,

Som du nok ved kommer sejlsportens kongeliga SailGP til København d. 19.-20. august. Man har i et stykke tid kunne købe billetter til at opleve sejladserne fra kajen i Nordhavn - men nu har vi også frigivet billetterne til vands, så sejlere fra egen båd får en unik mulighed for at komme helt tæt på de lynhurtige F50 katamaraner, der foiler op til 52 knob. Jeg håber derfor du vil dele følgende link med dine medlemmer, da jeg håber dette har jeres interesse:

Du kan læse mere om eventet i København via dette link til SailGPs hjemmeside. Skriv gerne til mig, hvis du savner yderligere information eller materiale omkring SailGP, som du gerne vil dele med dine medlemmer. Det kunne være:
  • Billedemateriale
  • Video
  • Officiel plakat
  • Merchandise til konkurrencer
Hvis du ikke ønsker yderligere oplysninger angående SailGP Danmark, er du selvfølgelig velkommen til at sende mig en personlig email, så fjerner jeg dig fra denne liste.

Ha' en lun dag!

Anton